rozmaryn
pieprz
bazylia
Poprzednia Następna

Szybko, ale na ciepło!

18-07-2019Artykuły >

Zabieganie jest już naszą codziennością. Coraz szybciej chodzimy, coraz więcej spraw na raz załatwiamy. Jesteśmy wielozadaniowi, bo tego się od nas oczekuje. To bardzo zmienia nasz styl życia. I równie silnie wpływa na to, co spożywamy i w jaki sposób. Często ograniczamy czas spędzany w kuchni do minimum, a jemy co popadnie. Tymczasem przekąski wolniej się trawią i dłużej musimy czekać na nową dawkę energii potrzebną do dalszego działania. Obecnie nie każdy zgadza się z tezą, że ciepły posiłek raz dziennie jest nam potrzebny. Nie chcemy Was do tego przekonywać. Przypomnimy za to, jakie są zalety ciepłego, obiadowego dania dla naszego organizmu. Niewątpliwie parujący talerz zupy czy danie obiadowe doceniamy szczególnie w okresie jesienno - zimowym, ponieważ działa na nas rozgrzewająco. I sprawia, że automatycznie poprawia nam się samopoczucie. Tymczasem równie ważną cechą ciepłych dań – i to bez względu na porę roku - jest to, że łatwiej się trawią, a więc szybciej zapewniają świeżą dawkę energii. Mniej przy tym obciążają żołądek i co ciekawe - są one bardziej sycące i szybciej zaspokajają głód! Do czego zatem chcemy Was przekonać? Do sięgania po ciepłe dania bogate w składniki odżywcze, z warzywami, dodatkami takimi jak makaron czy ryż, które zapewnią węglowodany, a co za tym idzie – siły do działania. Nawet w biegu można się zatrzymać na 15 minut. Podgrzać dobrej jakości danie, zjeść i biec dalej. Z nową energią! Zobaczcie nasze propozycje na gotowe, ale jak domowe i zdrowe dania: link do dań gotowych.

Zobacz także

Pasztet dworski z kaczką (130g)

Wyborny pasztet zawdzięcza swój wyszukany smak bogatemu składowi. Doskonale smakuje z chrupkim pieczywem, np. z dodatkiem oliwek.

Pasztet z żurawiną (130g)

Pasztet, do którego dodaliśmy żurawinę, nadającą mu lekko słodko-kwaskowatą nutę. Postaraliśmy się, by jego smak zapadał w pamięci.